راز لاغري چهارم(قاعده ي دوبرابر)

Print Friendly

اگر مي خواهيد وعده ي صبحانه، ناهار، يا شام بخوريد از محاسبه کردن دقيق ارزش مواد غذايي اجتناب کنيد. بهترين راهکار اين است که تخمين بزنيد و آن را دو برابر کنيد؛ با اين کار شما کمتر غذا خواهيد خورد. افزايش دقت محاسبه شما را دلزده خواهد کرد.

دقت زياد در مورد کالري ها مواد غذايي را بايد در هنگام استفاده از مواد خوراکي پرکالري يا داراي مواد نگه دارنده بکارببريد. مثلاً موقع خوردن کيک، کلوچه، بيسکوييت و امثال اينها.

0 مي پسندم

به اشتراک گذاری این مقاله


مطالب مرتبط

پاسخ دهید

براي ثبت ديدگاه خود مي توانيد با يکي از اکانت هاي خود وارد شويد



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *