راز لاغري هفتم(ايجاد تعادل بين کالري دريافتي و کالري سوزاندني)

Print Friendly

هميشه بايد در نظر داشته باشيد که نبايد کالري دريافتي از خوراکي هايي که مي خوريد بيشتر از آنچه باشد که مي سوزانيد. اگر احساس مي کنيد به هر دليل ميزان کالري دريافتي تان بيشتر از کالري سوزانده شده است بهترين کار براي ايجاد تعادل، ورزش است. توجه داشته باشيد که منظور از ورزش انجام فعاليت هاي سخت و يا پرورش اندام نيست. انجام روزانه ۳۰ دقيقه ورزش کمک زيادي مي کند که البته بهترين نوع ورزش، ورزش هاي هوازي هستند مثل پياده روي؛ اما به شرط آنکه همه روزه و به طور منظم انجام گيرد. در اين صورت است که بدن شروع به سوخت و ساز بيشتر مي کند. برخلاف تصور عده اي که فکر مي کنند انجام ورزش صبحگاهي بهترين زمان است، بهترين زمان براي انجام ورزش و پياده روي در زمان عصر مي باشد.

1 پسند شده

به اشتراک گذاری این مقاله


مطالب مرتبط

پاسخ دهید

براي ثبت ديدگاه خود مي توانيد با يکي از اکانت هاي خود وارد شويد



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *