بیانیه رسمی سامسونگ درباره فراخوان تعویض گلکسی نوت۷ در ایران

Print Friendly

پس از اتفاقات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ و انفجار باتری تعدادی از دستگاه های تولید شده در این مدل، شرکت سامسونگ در سراسر دنیا اقدام به جمع آوری و تعویض دستگاه های فروخته شده کرده است. خوشبختانه نمایندگی سامسونگ در ایران نیز در این مورد فعال بوده و بیاینه رسمی جهت رفع نگرانی خریداران آخرین پرچمدار این شرکت منتشر کرده است.

بیانیه رسمی سامسونگ ایران را می توانید بخوانید:

“با توجه به تعهد سامسونگ به تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت، ما جزئیترین گزارش های دریافت شده از مشتریان را با جدیت پیگیری می نمائیم. در پی دریافت گزارش هایی محدود در خصوص گوشی Galaxy Note7، تحقیقات دقیقی در این زمینه انجام پذیرفته که منجر به تشخیص مشکلاتی در سلول های باتری این گوشی ها گردیده است. تا تاریخ تهیه این بیانیه (۱۱ شهریور ماه) جمعاً تعداد ۳۵ مورد مشکل باتری از سراسر جهان گزارش شده که در حدود ۰٫۰۰۳ درصد از کل تعداد دستگاه های به فروش رفته می باشد.

بر اساس تعهد سامسونگ به حمایت حداکثری از حقوق مصرف کنندگان ، علیرغم نرخ بسیار پائین بروز این مشکل، ارائه این محصول در سطح جهان تا حصول اطمینان کامل از سلامت تمامی گوشی ها به تعویق افتاده است.

گرچه عرضه Galaxy Note7 هنوز به صورت رسمی در ایران آغاز نشده است، احتمال دارد تعداد اندکی از این محصول، زودتر در دسترس گروهی از هموطنان قرار گرفته باشد. از این رو شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهرهمندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار این مشتریان ارزشمند قرار دهد.

بدین منظور از تمامی دارندگان گوشی مذکور تقاضا می شود که تا پایان روز ۲۹ شهریور ماه، با مرکز تماس مشتریان سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند تا همکاران ما راهنمائی های لازم را جهت جایگزینی و یا مرجوع کردن این گوشی ها، در اختیارشان قرار دهند.”

0 مي پسندم

به اشتراک گذاری این مقاله


مطالب مرتبط

پاسخ دهید

براي ثبت ديدگاه خود مي توانيد با يکي از اکانت هاي خود وارد شويد



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *