اپل واچ سری ۳ دچار مشکلات LTE می باشد!
درحالی که اپل با آب و تاب فراوان از سری سوم ساعت های خود رونمایی کرد، حالا گزارشاتی از بروز مشکلاتی در اتصال این ساعت به اینترنت بدون واسطه گوشی منتشر شده که حتی خود اپل هم به آن واکش نشان داده است.
به دنبال یک رشته شکایات، اپل پذیرفته است که سری سوم ساعت های اپل در اتصال به LTE دارای اشکالاتی است که مانع از توانایی آن برای اتصال به شبکه های تلفن همراه می شود.
اپل گفت: “ما کشف کرده ایم که وقتی تعدادی اپل واچ سری ۳ به شبکه های Wi-Fi ناآشنا به صورت مستقیم متصل می شود، ممکن است در برخی موارد جلوی استفاده از تلفن همراه را بگیرند. ما در حال بررسی راه حل برای انتشار پچ نرم افزاری هستیم تا این مشکل را بر طرف کند. ”
این درحالی است که پبش ثبت نام اپل واچ از ۵ روز پیش شروع شده که احتمالاً از جمعه به مرحله حمل و نقل می رسد.
با اینحال اگر شما هم جزء پیش ثبت نام کنندگان اپل واچ ۳ هستید و نمی خواهید منتظر ارسال و پچ نرم افزاری و مشکلات بعدی آن باشید احتمال دارد که شانس کنسل کردن سفارش خود را داشته باشید. برای این کار می توانید مطابق مراحل زیر اقدام کنید شاید هنوز شانس برگشت وجه را داشته باشید!
- به حساب Apple خود وارد شوید و به صفحه وضعیت سفارش بروید.
- بررسی کنید که وضعیت سفارش شما در کدام مرحله حمل و نقل است. اگر در وضعیت “آماده سازی برای ارسال به کشتی” یا “ارسال شده” نیست، می توانید قسمت “لغو موارد” را انتخاب کنید.
- در صفحه باید تایید کنید که مطمئن از انجام این کار هستید؟
- در این مرحله صورت حساب بازگشت وجه بای شما صادر می شود. اگر صورتحساب برگشت وجه برای شما صادر شد، اپل فرایند بازپرداخت وجه را آغاز می کند.
- البته، حتی اگر در مراحل اولیه نتوانید سفارش خود را لقو کنید احتمالا می توانید از طریق مرجوع گوشی آن را بازگردانید.
- در این صورت، صفحه Refunds & Returns را ببینید.
- مشتریان برای بازگشت کالا ۱۴ روز فرصت دارند؛ فقط مطمئن شوید که همه چیز را در جعبه گوشی قرار دهید و آنرا به آدرس اپل ارسال کنید.
- اگر نتوانستید این مراحل را طی کنید می توانید با صدای مشتری ۱-۸۰۰-MY-APPLE تماس بگیرید.