Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/ehaftir/domains/digite.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078 Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/ehaftir/domains/digite.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078 Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/ehaftir/domains/digite.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078 معرفی لپ تاپ ASUS G501VW-ديجيتِ دريچه​اي به مرزهاي دانش و فناوري روز دنيا

معرفی لپ تاپ ASUS G501VW

مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. Saeed گفت:

    سلام.میخواستم بدونم میشه گرافیک این لپ تاپ(g 501 vw) رو عوض کرد..؟مثلا یه گرافیک ۱۰۶۰رو روش انداخت…ممنون.

    • مسعود گفت:

      سلام علیکم
      دوست گرامی، معمولاً امکان ارتقاء کارت گرافیک در لپ تاپ ها (به جز مواردی که به صورت کارت جداگانه بر روی مادر برد نصب می شدند، آن هم در پل تاپ های قدیمی ۱۷ اینچ ) وجود ندارد. ضمن اینکه در لپ تاپ های جدید حتی پردازنده و رم هم با برد اصلی یکپارچه شده و تنها در مواردی می توان میزان رم را بالاتر برد!

  2. mahdi گفت:

    سلام
    سوالم اینه که فرق این لپتاپ با مدل ASUS ROG GL552VW – A چیه؟؟و آیا با توجه به حدود سیصد تومن اختلاف قیمت و صد البته وزن بیشتر حدود ۶۰۰گرم،کدوم به صرفه تر هستند؟؟
    چون در تمامی موارد مشابه اند،از نظر گرافیک و پردازنده و رم و… فقط مدل ۵۰۱vw داریو نوری نداره و سبکتره،اما GL 552 VW هم درایو نوری داره و هم سنگین تره؟؟!!!

    • مسعود هفت​ لنگ گفت:

      عليکم سلام
      دوست گرامي،توجه داشته باشيد کم شدن وزن لپ تاپ آن هم به ميزان ۶۰۰ گرم هزينه زيادي را براي سازنگان دارد، بنابراين اختلاف قيمت ذکر شده مي تواند به علت وزن کمتر باشد. ياد آور مي شود قيمت يک درايو نوري بين ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان است، که آن هم تاثير بر روي قيمت نهايي دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =