چگونگي مشخص شدن مانده بسته هاي اينترنتي گوشي
استفاده از اينترنت امروزه واقعاً همه گير شده و روشهاي مختلفي هم براي دسترسي به اينترنت وجود دارد. يکي از راه ها استفاده از بسته هاي اينترنتي بر روي سيمکارت است. تمام اپراتورها قابليت دسترسي به اينترنت را در قالب نسل سوم و چهارم در اختيار کاربران خود قرار داده اند، اما وقتي که يک بسته اينترنتي مي خريم چگونه از ميزان مصرف و باقي مانده آن مطلع شويم، در ادامه با ديجيت همراه باشيد تا ياد بگيريم.
اولين اپراتور يعني همراه اول
اگر از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید از روش های زیر می توانید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت همراه اول خود مطلع شوید:
- شماره گیری #۳۲۰*۱۰*
- شماره گیری #۰*۱۰۰*
- ارسال عدد ۰ لاتین به شماره ۸۰۸۰
- مراجعه به حساب کاربری «همراه من» به آدرس my.mci.ir قسمت گزارش مصرف
دومين اپراتور يعني ايرانسل
اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید از روش های زیر می توانید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت ایرانسل خود مطلع شوید:
- شما می توانید با شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* از باقی مانده حجمی و زمانی بسته اینترنت سیم کارت ایرانسل آگاهشويد
- همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، علاوه بر امکان خرید بسته های اینترنتی، به صورت درصدی و زمانی از باقی مانده بسته اینترنت همراه خود مطلع شوید.
و سومين اپراتور يعني رايتل
اگر از سیم کارت رایتل استفاده می کنید، از روش های زیر می توانید باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت رایتل خود را مشاهده کنید:
- شماره گیری #۱۴۲*
- شماره گیری #۱۴۴*
راستي دوستان به نظر شما کداميک از اپراتورها خدمات بهتري را به مشتريان خود ارائه مي دهند؟