پورشه توربو شارژر جدید ۷۱۸ باکستر
کارخانه پورشه با معرفي باکستر ۷۱۸ در واقع بعد از گذشت ۲۰ سال از ارائه اولين نمونه باکستر به دنبال بدستآوردن دوباره مشتري هاي قديمي و علاقمنداني که هنوز ۹۱۱ را يک استوره مي دانند و مشتريان جوانتري که به دنبال يک نمونه امروزي مي گردند.
تزئينات داخلي آن شبه به اتومبيل هاي مسابقه اي اواخر دهه ۵۰ و اوايل دهه ۶۰ ميلادي است، باکستر ۷۱۸ با استفاده از يک موتور شش سيلند توربو ۲ ليتري با ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نيوتن متر ارائه شده است. هرچند امکان انتخاب يک موتور ۲/۵ ليتري با توان ۳۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۱۹ نيوتن متر هم وجود دارد. هردوي اين موتور ها قدرت خود را توسط يک گيربکس شش سرعته استاندارد به چرخ ها انتقال مي دهند.
در يک مقايسه سريع با نمونه قبلي مي بينيم که ۷۱۸ با داشتن ۳۵ اسب اضافه رانندگي بهتري را به ارمقان مي آورد، در صورتي که با استفاده از سيستم سوخت رساني جديد NEDC تا ۱۴ درصد سوخت مصرفي آن پاين تر است. همچنين با استفاده از سيستم جديد تعليق و فرمان برقي و به روز رساني سيستم ترمز، شاهد قدرت مانور بهتر در سر پيچها و يک رانندگي اسپرتي خواهيم بود.
با همه اين ترفند ها باکستر ۷۱۸ صفر تا۹۶ کيلومتر را در ۴/۵ ثانيه طي مي کند و حد اکثر سرعت آن ۲۸۵ کيلونتر مي باشد.
پورشه با تلاش برای نگه داشتن باکستر جدید به عنوان اتومبيلي جديد سعي مي کند شباهت هاي مدل جديد را با نمونه قديمي تر باکستر به حداقل برساند. تغييراتي از جمله کوچک کردن درب صندوق عقب، شيشه جلو کمي بزرگتر، طراحي دوباره چراغ هاي جلو و عقب، استفاده از LED زنون در چراغها و وجود کانال هايي براي انتقال بهتر هوا بر روي درب ها و سبکتر شدن اتومبيل.
پورشه همچنين با استفاده از مديريت ارتباط با مشتري PCM و يک سيستم ناوبري جديد، امکان ورود به شبکه هاي اجتماعي را براي مشتريان فراهم کرده است.
قيمت ۷۱۸ جدید مدل براي فروش در ایالات متحده از اواخر ماه ژوئن از ۵۷/۰۵۰ دلار شروع مي شود .